eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Child Drops

16 березня 2017 року

Учасники виготовляють з щільного паперу крапельку води у вигляді дитини. На крапельці з лицьового боку кожен учень приклеює свою фотографію. З іншого боку вони прикрашають крапельку малюнками та пишуть своє звернення про важливість збереження водних ресурсів. Крапельки надсилаються поштою школам-партнерам. В процесі проектної діяльності учні знайомляться зі значенням води в природі, виконують практичні та творчі завдання, спілкуються зі своїми партнерами. Кінцевим результатом є усвідомлення вразливості водних ресурсів та проведення шкільної виставки-презентації малюнків, фото та крапельок від ітвіннерів з різних країн.

Child Drops
Вчитель-учасник проекту від України:
Світлана Мелещук, Чернівецька гімназія № 4
Країни-учасники:
Італія Мальта Словаччина Греція Франція Румунія Туреччина Україна Молдова Словенія
Мета проекту:
поглибити розуміння сутності глобалізації та привернути увагу до проблеми надмірного споживання водних ресурсів серед школярів молодшого віку
Предмети:
Іноземні мови, Охорона навколишнього середовища
Мови проекту:
англійська, турецька
Вік учнів:
4–12 років
Інструменти:
фото, малюнки, поштове листування, PowerPoint, відео, електронна пошта
Результати:

Відгук вчителя:

Світлана Мелещук: «Проект привабив мене  тим, що має на меті розв’язання навчально-пізнавальної та соціально-значущої проблеми для учнів-партнерів. Особливо моїм учням подобаються творчі завдання, зокрема виготовлення дитини-крапельки та написання звернення про збереження води. Оскільки даний проект пов’язаний з різними шкільними предметами, він не тільки розширює теоретичні знання учнів, але й наповнює їх практичним змістом. Мої учні підготували презентацію про кругообіг води в природі, написали лексичний диктант «25 прикметників про воду», обговорили питання «Що було б, якби на один день зникла вода?». Крім того, участь в проекті допомагає моїм учням удосконалити навички використання англійської мови, набувати комунікативні вміння та застосовувати знання в реальному житті».

Відгуки учнів:

Каріна Опаєць (7 клас): «Особливо мені сподобалося створювати свою власну крапельку. Всього ми створили та надіслали поштою 24 крапельки та вже отримали крапельки від ітвіннерів з Туреччини, Франції та Італії. Ми чекали з нетерпінням на листи від шкіл-партнерів, з цікавістю їх читали та знайомилися з нашими новими друзями за листуванням. Це чудово, що є така програма, яка дає нам можливість дізнатися про навколишній світ більше і щось змінити в ньому».

Марія Соломатіна (7 клас): «Збереження води є дуже важливою проблемою для нашого життя й ми маємо разом думати, як змінити наше навколишнє середовище на краще. Участь в проекті надихнула мене на написання своєї власної історії про крапельку води англійською мовою. Для мене особисто це був цікавий і корисний досвід, бо в майбутньому я хочу публікувати власні книжки».

Проект стартував  01. 2015.