Child Drops
16 березня 2017 року

- Вчитель-учасник проекту від України:
- Світлана Мелещук, Чернівецька гімназія № 4
- Країни-учасники:
- Мета проекту:
- поглибити розуміння сутності глобалізації та привернути увагу до проблеми надмірного споживання водних ресурсів серед школярів молодшого віку
- Предмети:
- Іноземні мови, Охорона навколишнього середовища
- Мови проекту:
- англійська, турецька
- Вік учнів:
- 4–12 років
- Інструменти:
- фото, малюнки, поштове листування, PowerPoint, відео, електронна пошта
- Результати:
Відгук вчителя:
Світлана Мелещук: «Проект привабив мене тим, що має на меті розв’язання навчально-пізнавальної та соціально-значущої проблеми для учнів-партнерів. Особливо моїм учням подобаються творчі завдання, зокрема виготовлення дитини-крапельки та написання звернення про збереження води. Оскільки даний проект пов’язаний з різними шкільними предметами, він не тільки розширює теоретичні знання учнів, але й наповнює їх практичним змістом. Мої учні підготували презентацію про кругообіг води в природі, написали лексичний диктант «25 прикметників про воду», обговорили питання «Що було б, якби на один день зникла вода?». Крім того, участь в проекті допомагає моїм учням удосконалити навички використання англійської мови, набувати комунікативні вміння та застосовувати знання в реальному житті».
Відгуки учнів:
Каріна Опаєць (7 клас): «Особливо мені сподобалося створювати свою власну крапельку. Всього ми створили та надіслали поштою 24 крапельки та вже отримали крапельки від ітвіннерів з Туреччини, Франції та Італії. Ми чекали з нетерпінням на листи від шкіл-партнерів, з цікавістю їх читали та знайомилися з нашими новими друзями за листуванням. Це чудово, що є така програма, яка дає нам можливість дізнатися про навколишній світ більше і щось змінити в ньому».
Марія Соломатіна (7 клас): «Збереження води є дуже важливою проблемою для нашого життя й ми маємо разом думати, як змінити наше навколишнє середовище на краще. Участь в проекті надихнула мене на написання своєї власної історії про крапельку води англійською мовою. Для мене особисто це був цікавий і корисний досвід, бо в майбутньому я хочу публікувати власні книжки».
Проект стартував 01. 2015.