Mr Bean, Mrs Lentil and their tiny peas celebrating IYP 2016
16 січня 2017 року
- Вчитель-учасник проекту від України:
- Олена Лук’янець, Гімназія № 191 ім. П. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов, Київ.
- Країни-учасники:
- Мета проекту:
- поглибити знання з біології, екології, іноземних мов та інформаційних технологій; розвинути навички спілкування іноземними мовами; удосконалити базові компетентності у природничих науках; опанувати нові ІКТ-інструменти; сформувати навички самоосвіти; опанувати різні форми діяльності та взаємодії: індивідуальні дослідження, роботу з іноземним партнером, лідерські ролі, навички командної співпраці.
- Предмети:
- Основи здоров’я, Географія, Образотворче мистецтво, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови, Біологія
- Мови проекту:
- французька, німецька, англійська
- Вік учнів:
- 13–15 років
- Інструменти:
- онлайн фоторедактор, електронна пошта, пошта, сервіси зі створення колажів та відео, ресурси для створення та зберігання публікацій, TwinSpace, YouTube, PowerPoint, Google диск, Google apps
- Результати:
Відгук вчителя:
Олена Лук’янець: «Проект є надзвичайно корисним і мотивуючим для гімназистів, оскільки він розвиває інтерес учнів до вивчення природничих наук та іншомовного спілкування; поглиблює знання за допомогою проектної діяльності, співпраці в інтернаціональних командах та проведення експериментальної роботи. Проектна діяльність допомагає розвивати лідерські якості, вчить навчатися самостійно, вирішувати проблеми та брати відповідальність за результат. Онлайн-спілкування з партнерами створює реальне іншомовне середовище, в якому гімназисти швидше опановують нові знання та отримують необхідні для дорослого життя навички. Ідея проекту спонукає учнів думати та наслідувати модель здорового стилю життя та харчування».
Відгуки учнів:
Марія Ніколаєва (7 клас): «Для мене проект був надзвичайно цікавим. Саме завдяки йому я по-новому поглянула на вивчення біології в школі. Я зрозуміла, що вона може бути цікавою та що знання можна отримувати практичним шляхом. Звичайно найціннішим є можливість спілкування з однолітками з інших країн та практика англійської мови. Хотілося б мати побільше таких проектів з різних предметів та побільше таких людей, як наша вчителька англійської мови, яка залучила нас до роботи над проектом».
Юлія Дмитровська (7 клас): «Це був надзвичайно цікавий проект! Було цікаво спостерігати як росте фасоля, після кожного поливання вона ставала все більшою, на ній починали з'являтися плоди. Це було круто! А ще я дізналася багато нового на конференціях з іншими країнами. Спостерігати за природою – дивовижно! Дякую за чудовий проект».
Анастасія Іванченко (7 клас): «Найбільше в проекті мені сподобалось проводити досліди. Вирощувати боби класно, оскільки ти відчуваєш відповідальність. Боби – як діти. Ти повинен доглядати за ними, годувати їх та іноді говорити до них. Це не складно, бо коли ти бачиш перші паростки, листочки, квіточки і плоди, – тебе переповнюють емоції: ти це зробив, твої дітки виросли. Я пишаюсь своєю роботою та раджу зробити щось схоже. Також було цікаво робити ці досліди з дітьми з інших країн. Ми бачили, що ми живемо далеко один від одного, але маємо багато чого спільного».
Проект стартував 14.07.2016.