eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Mr Bean, Mrs Lentil and their tiny peas celebrating IYP 2016

16 січня 2017 року

Учасники вивчають бобові рослини, досліджують їхні властивості та поживні речовини з метою пошуку альтернативного шляху подолання нестачі їжі у світі. Восени учні отримали посилки з Греції та Іспанії з бобовими рослинами та почали вирощувати їх в своїх класних приміщеннях, спостерігати за змінами, вивчати біологію рослин англійською мовою. Кожна група веде щоденник спостережень. Учасники діляться результатами своїх дослідів та доповідають про хід експерименту під час онлайн-конференцій. Також учні мають можливість віртуально вивчати біологію у Європейських учителів та використовувати розроблені нашими партнерами матеріали. Проект допомагає учням розвиватися творчо. Вони створюють із плодів бобових поробки та аплікації, збирають смачні та оригінальні рецепти страв.

Вчитель-учасник проекту від України:
Олена Лук’янець, Гімназія № 191 ім. П. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов, Київ.
Країни-учасники:
Греція Болгарія Хорватія Франція Іспанія Латвія Україна Вірменія Словенія
Мета проекту:
поглибити знання з біології, екології, іноземних мов та інформаційних технологій; розвинути навички спілкування іноземними мовами; удосконалити базові компетентності у природничих науках; опанувати нові ІКТ-інструменти; сформувати навички самоосвіти; опанувати різні форми діяльності та взаємодії: індивідуальні дослідження, роботу з іноземним партнером, лідерські ролі, навички командної співпраці.
Предмети:
Основи здоров’я, Географія, Образотворче мистецтво, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови, Біологія
Мови проекту:
французька, німецька, англійська
Вік учнів:
13–15 років
Інструменти:
онлайн фоторедактор, електронна пошта, пошта, сервіси зі створення колажів та відео, ресурси для створення та зберігання публікацій, TwinSpace, YouTube, PowerPoint, Google диск, Google apps
Результати:

Відгук вчителя:

Олена Лук’янець: «Проект є надзвичайно корисним і мотивуючим для гімназистів, оскільки він розвиває інтерес учнів до вивчення природничих наук та  іншомовного спілкування; поглиблює знання за допомогою проектної діяльності, співпраці в інтернаціональних командах та проведення експериментальної роботи. Проектна діяльність допомагає розвивати лідерські якості, вчить навчатися самостійно, вирішувати проблеми та брати відповідальність за результат. Онлайн-спілкування з партнерами створює реальне іншомовне середовище, в якому гімназисти швидше опановують нові знання та отримують необхідні для дорослого життя навички. Ідея проекту спонукає учнів думати та наслідувати модель здорового стилю життя та харчування».

Відгуки учнів:

 Марія Ніколаєва (7 клас): «Для мене проект був надзвичайно цікавим. Саме завдяки йому я по-новому поглянула на вивчення біології в школі. Я зрозуміла, що вона може бути цікавою та що знання можна отримувати практичним шляхом. Звичайно найціннішим є можливість спілкування з однолітками з інших країн та практика англійської мови. Хотілося б мати побільше таких проектів з різних предметів та побільше таких людей, як наша вчителька англійської мови, яка залучила нас до роботи над проектом».

Юлія Дмитровська (7 клас): «Це був надзвичайно цікавий проект! Було цікаво спостерігати як росте фасоля, після кожного поливання вона ставала все більшою, на ній починали з'являтися плоди. Це було круто! А ще я дізналася багато нового на конференціях з іншими країнами. Спостерігати за природою – дивовижно! Дякую за чудовий проект».

Анастасія Іванченко (7 клас): «Найбільше в проекті мені сподобалось проводити досліди. Вирощувати боби класно, оскільки ти відчуваєш відповідальність. Боби – як діти. Ти повинен доглядати за ними, годувати їх та іноді говорити до них. Це не складно, бо коли ти бачиш перші паростки, листочки, квіточки і плоди, – тебе переповнюють емоції: ти це зробив, твої дітки виросли. Я пишаюсь своєю роботою та раджу зробити щось схоже. Також було цікаво робити ці досліди з дітьми з інших країн. Ми бачили, що ми живемо далеко один від одного, але маємо багато чого спільного».

Проект стартував  14.07.2016.