eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

E cave playing

13 січня 2017 року

Завдяки зусиллям мандрівників протягом останніх трьох століть та супутниковим технологіям ми знаємо майже кожен квадратний метр поверхні нашої планети. Проте нам і досі дуже мало відомо про те, що приховано всередині Землі. Тому потенціал дослідження печер – у геологічному аспекті – є перспективним, творчим та загадковим. І саме цій темі присвячений наш проект.

Вчитель-учасник проекту від України:
Тетяна Лившенко, КЗ «Мелітопольська спеціалізована школа-інтернат «Творчість» ЗОР
Країни-учасники:
Греція Україна Словенія
Мета проекту:
дослідження шляхів утворення печер, вивчення мешканців печер та слідів прадавньої людини, а також небезпек, які загрожують стійкості печерних екосистем.
Предмети:
Біологія, Іноземні мови, Образотворче мистецтво, Географія, Історія
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
15–16 років
Інструменти:
фото, відео, PowerPoint, Twinspace, онлайн-дошки та онлайн-презентації
Результати:

Відгук вчителя:

Тетяна  Лившенко: «Проект поєднав у собі інтереси знавців англійської мови, історії, географії та біології. Надав можливість розповісти друзям з інших країн про український «Стоунхендж» Кам’яну могилу. Учні презентували інформацію про печери, археологічні пам'ятки свого регіону й країни. Створили електронний словник геологічних термінів. Виконали низку спелеоекспериментів».

Відгуки учнів:

Руслана Полтавська (11 клас): «Завдяки цьому проекту я дізналася багато цікавого про печери на території України та обладнання для кейвінгу. Також ми  з однокласниками дослідили особливі місця нашого міста. Це незвичайний проект, результатом якого я дуже задоволена».

Проект стартував  08.10.2015.