eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Play It Again, Students

13 січня 2017 року

Всі діти без винятку люблять грати. Гра є найкращим способом виховання і навчання, що розвиває здібності, вчить думати, фантазувати, покращує пам'ять і уважність. А якщо розробити власну гру і отримати насолоду від самого процесу її створення? Скільки корисного та нового можна дізнатися на шляху до цікавого ігрового процесу! Тож Україна і Греція об'єдналися, щоб створити інтерактивну гру, доступну всім. У ході проекту учні обмінювались інформацією, аналізували аспекти культури й традицій своїх країн, працювали в командах і творчих групах, навчалися новим технологіям, отримували насолоду від спілкування, покращували англійську мову, виявляли креативність та реалізували ідею eTwinning на всі 100%!

Вчитель-учасник проекту від України:
Вікторія Ілларіонова, Спеціалізована ЗОШ № 3, Торецьк
Країни-учасники:
Греція Україна
Мета проекту:
практикувати англійську мову учнів, як в усній, так і письмовій формі, розвинути їхні мовні навички; вдосконалити комп'ютерну грамотність за допомогою вивчення та використання різноманітних мультимедійних програм; покращити базові навички дослідницької роботи через пошук інформації в Інтернеті, ЗМІ, шкільній бібліотеці; отримати нові знання та розширити кругозір учнів.
Предмети:
Іноземні мови, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Мова та література, Географія, Історія, Історія культури, Засоби масової інформації
Мови проекту:
англійська, грецька
Вік учнів:
14–17 років
Інструменти:
Фото та програми їхньої обробки; презентації Power Point та онлайн; відео та програми для монтажу; електронні книги; аудіо, електронна пошта, Skype.
Результати:

Відгук вчителя:

Вікторія Ілларіонова: «Під час роботи у проекті в значній мірі розвивався кругозір учнів і вчителів, розширювалися їхні знання про країну партнера. Учні набували навички спілкування, впевненість у собі, у своїх силах. Поступово зникав мовний бар'єр, що дуже поліпшував процес навчання, знімав напругу і страхи. Учні мали постійну зацікавленість і мотивацію вивчати англійську мову. Це для мене, як для вчителя іноземної мови, було не лише допомогою, а й нагородою і найбільшим результатом проекту. Наша школа отримала справжніх партнерів, відкрила учням перспективи вивчення іноземної мови. Представляючи свою країну та її культуру, а також, вивчаючи традиції народів Європи, ми виховуємо національно орієнтоване, патріотично налаштоване молоде покоління».

Відгуки учнів:

Тетяна Жарун (11 клас): «Завдяки проекту я дізналася багато нового про грецьку міфологію, традиції та звичаї деяких країн світу. Корисним і цікавим було вивчення та використання сучасних онлайн-програм, в яких я навчилася працювати. Також я отримала багато  досвіду, позитивних вражень та знайшла нових друзів. Спілкуючись з іншими учасниками, я значно покращила свої мовні навички. Робота була не лише пізнавальною, але й веселою та цікавою. Я зрозуміла, що спільна робота допомагає не тільки навчитися новому, але й дуже зближує один одного».

Юлія Якушева (9 клас): «Проект допоміг мені відкрити в собі деякі важливі учнівські якості. Я отримала навички роботи в нових для мене комп'ютерних програмах. І дуже рада, що мала нагоду спілкуватися з людьми різних куточків світу англійською мовою. Мій розмовний рівень став значно кращим. Дякую за такий досвід!».

Проект стартував  11. 2014.