Follow our magic trails
13 жовтня 2016 року
- Вчитель-учасник проекту від України:
- Ольга Яблонська, Спеціалізована школа І ст. № 244, Київ
- Країни-учасники:
- Мета проекту:
- Навчити учнів співпрацювати й спілкуватися один з одним; дослідити соціально-культурні аспекти життя партнерських шкіл, знайти загальні та відмінні риси з власним шкільним життям; зібрати інформацію про місцеву історію, звичаї, традиції і музику країн-партнерів; виявляти проблеми, з якими стикається кожна територія; підвищити активну громадянську позицію. Також покращити рівень володіння англійською мовою; розвинути лідерські й творчі здібності, уяву учнів; розширити їхні навички в сфері ІКТ (пошук в Інтернеті, використання інструментів Web 2.0 тощо); дати розуміння, як використовувати існуючі мапи в якості джерел інформації, а також навчити їх створювати власні.
- Предмети:
- Природознавство, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Географія, Історія, Предмети початкової школи, Предмети дошкільного циклу
- Мови проекту:
- англійська, грецька
- Вік учнів:
- 4-8 років
- Інструменти:
- фото, відео, TwinSpace, пошта, електронна пошта, телефон, PowerPoint , Facebook, блог, онлйн-дошка; онлайн-сервіси для створення постерів, відеороликів, карт, анкет опитування, пазлів та книг
- Результати:
Відгук вчителя:
Ольга Яблонська: «Це був наш перший рік та перший проект у програмі eTwinning. Проектна робота вийшла далеко за межі школи та навчального року. До нього долучилися всі: батьки, родичі, адміністрація школи, вчителі та учні інших класів. Навіть влітку учні не бажали закінчувати роботу в проекті , тому на базі літнього мовного табору було проведено ряд відео-конференцій зі школами Греції. Проект став настільки цікавим та інформативним, що і в цьому році ми продовжимо роботу з цими ж партнерами».
Відгуки учнів:
Дарій Кузьма (3 клас): «Проект приніс нам багато користі: ми підвищили свій рівень знань, навчилися поєднувати приємне з корисним . Завдяки проекту ми поринули у світ творчості та англійської мови. Мені сподобалося, що в проекті взяли участь багато дітей з різних країн, регіонів, шкіл. Та самими приємними моментами стали відзнаки!».
Майкл Ендрю Белл (3 клас): «Мені сподобалося все!Завдяки проекту я зміг почути і побачити школярів з різних країн. Як на мене, це корисно для практики англійської мови. Головне – я знайшов нових друзів!».
Проект стартував 10.11.2015.