eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Be KIND (Be Involved In Noble Deeds)

5 квітня 2016 року

Проект був націлений на формування цінностей доброти в процесі святкування Міжнародного дня спонтанної доброти (17 лютого 2016 р.) та участі у проведенні Міжнародного тижня актів спонтанної доброти (14–21 лютого 2016 р.). На першому етапі проекту учні протягом тижня щодня здійснювали безкорисні добрі дії. Наступні тижні роботи у проекті вони створювали різні творчі роботи англійською мовою за допомогою ІКТ (мультимедійні презентації, відео, фото, есе), в яких намагалися поширити ідеї необхідності безкорисливої доброти.

Be KIND (Be Involved In Noble Deeds)
Вчитель-учасник проекту від України:
Світлана Дика, НВО–ЗШ І–ІІІ ст. № 31 з гімназійними класами, ЦДЮТ «Сузір’я», Кіровоград
Країни-учасники:
Хорватія Франція Туреччина Україна Молдова
Мета проекту:
популяризація цінності доброти у шкільній спільноті та бажання робити безкорисні добрі справи; розвиток навичок спілкування англійською мовою та використання IКТ; знайомство з географією, історією та традиціями країн-партнерів; формування вмінь спілкування та співпраці у міжнародній команді
Предмети:
Історія, Географія, Етика, Образотворче мистецтво, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
14–16 років
Інструменти:
Twinspace, електронна пошта, зображення, фото, аудіо та відео, Power Point, Movie Maker, сервіси для створення фотоколажів, буклетів та бреінстормінгу, Google Calendar, Google Docs, Google Forms, Answer Garden, веб-публікації тощо
Результати:

Відгук вчителя:

Світлана Дика: «У нашому суспільстві, на жаль, став помітний дефіцит доброти. Тому участь у проекті «Be KIND» («Будь залученим у благородні справи») мала велике виховне значення. Проект охопив цілий ряд різноманітних заходів, метою яких була популяризація безкорисливої доброти. Він також сприяв  покращенню навичок використання ІКТ та англійської мови, підвищив рівень мотивації учнів до навчання, сприяв формуванню в них умінь та навичок, необхідних для ХХІ ст., дав можливість учням поспілкуватися з ровесниками, а мені – з колегами з різних країн. Тема проекту дала можливість пов’язати її з будь-якою сферою навчальної програми, зокрема, з англійською мовою (введення в іншомовну атмосферу на початку уроку («Warming UP»). Учні також працювали над проектом у позаурочний час та вдома».  

Відгуки учнів:

Валерія Неня (9 клас): «Завдяки участі у проекті  учні нашого навчального закладу дізналися про  Міжнародний день спонтанної  доброти, який відмічається 17 лютого.  Це нове свято,  воно ще мало відоме й не дуже сильно відзначається у нашій крані.  Тому, як учасники проекту, ми намагалися поширити цю інформацію в нашій шкільній спільноті і розпочали шкільний тиждень спонтанної доброти з «послань доброти» у формі сердець, які прикріпили до дверей кожної класної кімнати. Ми писали ці послання англійською та українською мовами, намагаючись привернути увагу всіх учнів школи до такого почуття, як безкорислива доброта. Це почуття,  на мою думку, є важливим для кожної людини. Неможливо не погодитися із думкою відомого англійського філософа Ф. Бекона про те, що  з усіх чеснот душі найбільшою є доброта».

Настя Колонтаєва (9 клас):«Мене та моїх однолітків проект зацікавив  перш за все своєю темою. Мені сподобалися усі заходи, до яких ми залучались, працюючи у проекті. Я мала можливість активно застосувати свої знання з англійської мови (з якою я мрію пов’язати своє майбутнє) та інформатики. Особливо цікаво було дізнатися, що думають про безкорисливу доброту наші ровесники з інших країн Європи, з якими ми співпрацювали у цьому проекті».

Проект стартував  04.02.2016.