eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

My Alien Friend

20 травня 2015 року

В основі проекту лежить ідея, що діти мають природну схильність до творчості, завдяки якій знаходять найприродніший спосіб виразити себе та дізнатися про речі навколо себе. В рамках проекту діти мають знайомитися і спілкуватися з іншими учнями з різних країн, використовуючи для спілкування символи авторського алфавіту, створені ними. Також кожна дитина може створити свій власний спосіб самовираження через малюнки, пісні, танці тощо.

My Alien Friend
Вчитель-учасник проекту від України:
Анастасія Ситнік, «Спеціалізована середня загальноосвітня школа № 126 з поглибленим вивченням французької мови» Дніпропетровської міської ради, Лариса Боднар, Старокостянтинівська гімназія Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області
Країни-учасники:
Італія Люксембург Мальта Польща Словаччина Бельгія Греція Хорватія Іспанія Німеччина Латвія Португалія Румунія Туреччина Македонія Україна Грузія Молдова Вірменія Азербайджан Словенія
Мета проекту:
встановити дружні відносини з іншими учасниками проекту з різних країн, вивчити іноземні мови, набути нові знання в сфері ІКТ, розширити можливості спілкування через Інтернет-простір
Предмети:
Географія, Астрономія, Образотворче мистецтво, Музика, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови
Мови проекту:
французька, англійська
Вік учнів:
4-11 років
Інструменти:
фото, аудіо та відео, веб-публікації, електронна пошта, блоги, чат, PowerPoint, Twinspace
Результати:

Відгук вчителя:

Анастасія Ситнік: «Мій інопланетний друг» – це мій закордонний друг, з яким діти спілкуються, створюють свій власний алфавіт, діляться новинами. Результатом проекту для учнів є зміцнення своєї ідентичності. Водночас вони отримали здатність спілкуватися з іншими учнями через форми вільного вираження, поставити себе на їхнє місце та зрозуміти їх. Цікавість, радість відкриття і бажання знайти іноземних друзів були сильним джерелом мотивації для учнів і вчителів.

Цей проект надав чудову можливість вчитися один у одного шляхом обміну та документації навчальної діяльності, використання нових технологій, культурного обміну, проведення відеозустрічей. Діти спілкувалися один з одним не тільки за допомогою слів, але і через різні повідомлення, які вони відправляли друзям: музичні, іконографічні, відео, танцювальні тощо.

Також проект тісно пов’язаний з різними предметами: англійською мовою, астрономією (сонячна система і планети), історією (пам'ятники, звичаї, свята, національна кухня), географією (знамениті місця країн-учасниць), музикою ( музичні вистави, спів, гра на музичних інструментах ), інформатикою (цифрові пристрої, комп'ютери, інструменти Web 2.0) та  мистецтвом (створення дітьми малюнків і символів, цифрових мультфільмів)».

Відгуки учнів:

Дар’я Панченко: «Проект дав шанс познайомитися з учнями інших країн, дізнатися, як там у них справи, поспілкуватися на різних мовах. Дуже сподобалося те, що проект дав велику жагу до пошуку власної креативності, а також можливість розвивати уяву і творчість, обмінюватися талантами з новими іноземними друзями. Для мене цей проект був незвичайним і дуже цікавим».

Василіса Матвєєва: «Мені дуже сподобалося спілкуватися з учнями (хоча вже можна сказати з друзями) з інших держав, а також пізнавати eTwinning. Проект допоміг  мені не тільки удосконалити навички спілкування англійською мовою, а й виразити себе через живопис, музику, написання віршів».