eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Countdown to the Tokyo Olympics 2021

11 серпня 2021 року

Цьогорічний проєкт є продовженням "Countdown to the Tokyo Olympics 2020", тому весь план радше орієнтований на спортивні та пізнавальні інтерактивні події. Перший місяць був присвячений знайомству, інтернет-етикету та розробці спільного плану дій. Проєкт був насичений як фізичними активностями, так і інтелектуальними. Учні дізналися про історію Олімпійських ігор, символіку, талісмани, правила. Ознайомилися із особливостями Японії (географічні, історичні, економічні, культурні, екологічні) та обрали тварину-тотема, у якості обов’язкового елементу логотипу проекту. На спільних уроках та вікторинах заглибилися у розуміння поняття «Олімпійські цінності» та створили власний Кодекс Олімпійця. Акцентували увагу на екологічності цьогорічних ігор у Токіо та вибрали десятку самих передових технологій, що здатні змінити кліматичні умови на краще. Створювали еко-словники та вікторини для міжнародних команд учасниць та писали побажання майбутнім учасникам Олімпійських ігор.

Вчитель-учасник проекту від України:
Гутарук Наталія Володимирівна - вчителька КЗ «Запорізької спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум» ЗОР; Софієнко Олена - вчителька Херсонської гімназії №1
Країни-учасники:
Італія Мальта Польща Греція Хорватія Іспанія Великобританія Туреччина Україна Албанія
Мета проекту:
Метою проєкту є налагодження співпраці між школами - партнерами на постійній основі з метою промоції здорового способу життя, поширення інформації про олімпійські цінності, залучення учнів до занять олімпійськими видами спорту та звернення уваги на екологічні тренди в організації Олімпійських Ігр 2020 у Токіо. Великий акцент було зроблено саме на автентичності японської культури, новітніх еко-технологіях, що відрізняють саме ці Олімпійські ігри від інших, місцевій фауні (зокрема вимираючих видах тварин) та зусиллях японців привернути увагу спільноти задля їх збереження різними шляхами, в тому числі і провідео, присвяченими Олімпійським Іграм. Учні підхопили ініціативу японців створення нагород із перероблених матеріалів та розробили власні нагороди учасникам-партнерам.
Предмети:
Фізичне виховання, Історія, Географія, Економіка, Образотворче мистецтво, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
7-12
Інструменти:
фото, відео, PowerPoint, електронна пошта, месенджери, блоги, сайти, аудіо та відео, телефон, пошта
Результати:

Відгук вчительки:

Наталія Гутарук - Проєкт має бути частинкою життя. Якщо у навчальній програмі є тема «Спорт», раз на чотири роки відбувається таке дійство як «Олімпійські ігри» і половина дітей в класі задіяна у різних видах спорту – такий проєкт мав відбутися.  Діти горіли створенням спільних продуктів: журнал, відео, привітання зі святами, фізичні активності як вдома (під час карантину) так і  у школі. Коментарі друзів із інших кран були чудовим джерелом мотивації і створювали здорову конкуренцію. Знаю точно, що допомагали і батьки, тому що ті шедеври, маю на увазі медалі із переробленої сировини, робилися разом. Самий корисний педагогічний досвід: майже все робилося на уроках, за рахунок взаємодопомоги і навчання.

Відгуки учнів:

Сольона Ілларія 7-Б клас: За допомогою цього проєкту діти, в тому числі й я,  дізнаються про Олімпійські ігри. І не просто види спорту які включені в олімпійські ігри, а й історію, правила поведінки. Ось наприклад я з своєю подругою писали про правила етикету та  поведінки в Японії. Мені сподобалося що в процесі створення проєкту є різні можливості себе реалізувати: в монтажі, спорті, іграх,  спілкуванні, знайомитися із особливостями інших країн не по підручнику і т.п.

 

 

Гончаренко Данило 7-в: Проєкт був цікавим для мене тим,що я дізнався багато нового про проведення Олімпійських ігор, про талісмани ігор та інше. Мені сподобалося те, що приймаючи участь у цьому проєкті я дізнався цікаві факти про мою улюблену спортсменку, бронзову призерку Олімпійських ігор у Токіо - Олену Костевич. Вона займається кульовою стрільбою як і я.Робота над проектом була у задоволенння. Ми в класі працювали групами і дізнавалися щось нове не тільки по своїй темі, а і по темі інших групп, багато спілкувалися в чатах та месенджері.

Назарій Дорожкін 7-Б: Насамперед хочу сказати, що наш проєкт це не тільки праця, а й розвиток нас як особистостей. Я дуже радий, що ми можемо брати пробувати себе в зовсім різних сферах. Він дуже цікавий  і звісно захоплюючий. Спільні уроки з іншими країнами – то фантастика: сидиш такий собі, типа в класі, а насправді спілкуєшся із Стівеном Хейлзом про те, що подобається, або граєш в гру «Як стати мільйонером» в міжнародній команді. Я ще робив кросворд для інших про особливості зміни кімату. Сподобалося! Змінити нічого не хочу і вважаю що немає чого змінювати зробили від душі і для душі !!!