eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Art Autohraphs 2021

5 квітня 2021 року

Кожна творча людина залишає по собі мистецьке надбання - свій творчий "АРТ АВТОГРАФ". Чи будуть пам'ятати його у віках, і це буде шедевр, а може він залишиться милим дитячим малюнком або перетвориться у мем? В нашомy проєкті "Art Autographs 2021" учасники визначали своє місце як МИТЦЯ і ГЛЯДАЧА у цьому світі і створювали свої "арт автографи". Проєкт для учнів 10-17 років покликаний протягом року наповнити мистецтвом шкільне життя і ознайомити учнів із contemporary art , шляхом створення власних творчих композицій та обміну інформацією, ідеями та емоціями про сучасних митців за допомогою ICT-інструментів і через ігрову діяльність.

Вчитель-учасник проекту від України:
Височинська Наталія , Ситник Тетяна - LLC “KYIV LYCEUM “KEY SCHOOL”; Рябець Тетяна - Більмацька спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ст. "Інтелект"; Гутарук Наталія - Запорізка школа "Січовий колегіум"
Країни-учасники:
Греція Франція Великобританія Туреччина Україна
Мета проекту:
Наш проект мав на меті організувати спільну творчу діяльність міжнародних учнівських груп, сприяв розумінню різних точок зору на мистецтво і висловленню своє власної. Також проект мав на меті створення креативного навчального арт-простору ART-LAB для загального користування, в якому учні і вчителі, а також прості користувачі інтернету, що цікавляться мистецтвом, знайомилися мистецтвом і дизайном та створювали свої власні виставки, міні-арт-лабораторії, презентували мистецькі і культурознавчі майстер-класи.
Предмети:
Зарубіжна література, Трудове навчання, Технологія та дизайн , Образотворче мистецтво, Іноземні мови
Мови проекту:
українська, англійська
Вік учнів:
10 - 17
Інструменти:
Graasp, Minecraft, Blender , GeoGebra, Emaze, Tricider, Survey Monkey, Mentineter, Padlet,Thinglink, Genial.ly, Calameo, Blogspot, Adobe Spark Post, Pixlr, Tuerchen, Kahoot, Learningapps, Linoit, Sway, Seesaw, Toytheater, Sutory, Wizer.me,You Tube.
Результати:

Відгуки вчительок:

Височинська Наталія (вчителька технологій і мистецтва “LLC “KYIV LYCEUM “KEY SCHOOL”) - Завжди хотілося  реалізувати мистецький проект, який би міг охопити не тільки шкільну спільноту, а й вийшов би за межі школи або арт-студії. Бо  спілкування на мистецькі теми вкрай важливе для творчої людини. Ми втілювали право творчого вибору учнів та вчили обгрунтовувати власний  вибір технік: від арт-технік до діджитал арт , а також художніх матеріалів у відповідності до змісту  навчального матеріалу  уроків мистецтва і технологій та творчого задуму учнівської роботи. Проектна робота інтегрувалася в навчальні плани  з  мистецтва, історії, літератури, трудового навчання та технологій  і  давала можливість для  творчого занурення у процес створення власних артів та технологічних і цифрових  розробок. Командна робота різновікових груп вражала своєю креативністю і різноплановими ідеями. Старші надихали своєю творчістю молодших,а молодші випромінювали  позитив, демонструючи хист і неабиякі вміння, і кожен залишив свій неповторний «Арт автограф!».

Тетяна Ситник (бібліотекарка читацького кафе «BOOKla» у“LLC “KYIV LYCEUM “KEY SCHOOL”) - Організовуючи мистецькі лабораторії , он-лайн  експозиції, виставки і колекції з учасниками шкільної студії “Art-club”, обговорючи  на літературних клубах шкільної бібліотеки “BOOKla” мистецькі теми,  ми створили  арт-простір для тих, хто бажає творити. Корисно також було он-лайн спілкування з нашим гостем проекту - експертом, магістром  культурології. А яскраві емоційні зустрічі з партнерами на он-лайн іграх запам’ятаються надовго!

 Тетяна Рябець (вчителька мистецтва, Більмацька спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ст. "Інтелект") - Найбільше задоволення -дивитися на роботу команди. Учні не тільки опановують мистецькі техніки, а й створюють проекти які можна втілити в реальне життя. Креативні  учнівські задуми і арти  - ось найяскравіші моменти проекту!

 

 Відгуки учнів:

 Олександра Журавльова(учениця 11 класу KEY SCHOOL) – Мені цікаво було опановувати нові техніки живопису,особливо імпресіонізм і пуантилізм, вивчати сучасні молодіжні культури і спілкуватися з однолітками на мистецькі теми.

 

 

  Костянтин Макуха (учень 8 класу KEY SCHOOL)- найцікавіше у проекті для мене - це ігра Kahoot,в яку ми грали разом з учнями Франції ,України і Туреччини.Змагання-це завжди цікаво,мені приємно,що я увійшов у “подіум переможців”.

 

 

Софія Антоненко(учениця 9 класу KEY SCHOOL)-наш Art-club-місце для творчості,адже на уроках не завжди можна намалювати те,що хочеш.Спілкування з такими ж “диваками від мистецтва”- ось справжній мистецький  клуб !

 

 

Іван Мощенко(учень 11 класу KEY SCHOOL) - Мені сподобалось 3D моделювання до тем проекту про ландшафтний дизайн.До речі, з майнкрафтом теж  дуже класні ідеї.

 

 

 

Софія Кушнєрчук(учениця 10 класу KEY SCHOOL) - я дуже люблю робити презентації і фото-колажі.Маю у запасі багато прог для цього.Добре,що можна подивитися на мапах проекту,як цю ж тему бачать учні в інших країнах і обговорити це.

 

 

 Ілля Зеленський(учень 9 класу KEY SCHOOL) - Я створював для проєкту Art Autographs 2021 діджитал-арт, бо я хотів спробувати щось нове, та побачити можливості програм у створенні сюжетів та відтворенні моїх ідей. Я хотів зрозуміти,чи викличе це в інших інтерес,адже Blender - це швидка можливість створити сюжети та виміри, неможливі у реальному житті. Програма відкриває можливості перенести усі свої фантазії на 3D площину та створити відтворення відповідно до всіх законів фізики, що значно спрощує працю порівняно з малюванням.

Олександр Шоцький (учень 5 класу KEY SCHOOL) - я в команді наймолодший.Але я вмію робити відео на смартфоні.Тепер я шукаю класні відеоредактори .Найбільше за все мені сподобалось анімувати портрети,зроблені 11 класом у стилі кубізм у Wombo.Я задоволений,що у проект взяли мої роботи