eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

«Languages United. #EDLComp20»

11 березня 2021 року

Багатомовність - це реальність 21 століття. Знання мов сприяє вдалому працевлаштуванню, мобільності, підвищенню рівня добробуту та успіху у житті. Проєкт об’єднав 175 учнів і 27 вчителів з 14 європейських країн та сприяв розширенню мовного кругозору та культурному збагаченню учасників, а також шанобливому ставленню до інших мов і культур. Завдяки спільній роботі учасники створили багато різноманітних продуктів, чим підтвердили офіційне гасло Євросоюзу: «Єдність у різноманітті» (In varietate Concordia).

Вчитель-учасник проекту від України:
Гатальська Валентина Іванівна - вчителька гімназії "Троєщина" м.Київ
Країни-учасники:
Італія Польща Греція Франція Іспанія Ірландія Литва Латвія Португалія Румунія Туреччина Україна Сербія
Мета проекту:
Метою проєкту було спонукати учнів до вивчення іноземних мов та дізнатися про культурну та лінгвістичну спадщину різних народів і розповісти про свою; навчитись користуватись різними цифровими інструментами та співпрацювати у команді для створення спільних продуктів.
Предмети:
Географія, Основи громадянського права, Образотворче мистецтво, Музика, Мова та література, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови
Мови проекту:
українська, нідерландська, румунська, турецька, італійська, іспанська, грецька, португальська, латвійська, литовська, польська, французька, англійська
Вік учнів:
7-12
Інструменти:
Youtube, clideo, storyjumper, genially, canva, animoto, renderforest, ourboox, pad disroot, Tricider, fotojet, google forms, goggle docs, Padlet, zeemap, maploco, wordart, thinglink, quizziz, та інші.
Результати:

Відгук вчительки:

Гатальська Валентина: "Згідно даних ЮНЕСКО, у сучасному світі існує 7000 мов, але кожного тижня помирає одна мова, тому збереження мовного розмаїття як культурної спадщини – спільне завдання для усіх країн світу. І наш проект мав на меті залучити дітей до цього процесу, спонукати до вивчення іноземних мов та рідної мови. Проєкт об’єднав креативних  та відповідальних вчителів з 14 країн з чудовими ідеями та бажанням до співпраці.Учні залюбки виконували різні творчі завдання, які мотивували вивчати іншомовні фрази та слова, щоб спілкуватися з партнерами.В результаті проектної роботи ми створили різні продукти: ігри, кросворди, пазли, різні книги; перекладали пісні та прислів’я на різні мови; проводили різні дослідження.Працювали ми не тільки на уроках, а й вдома під час дистанційного навчання, то ж це була чудова нагода для вчителів вдосконалити свою педагогічну майстерність.  Карантинні обмеження спонукали до пошуків неординарних спільних методів навчання у новому форматі".

Відгуки учнів:

Ласкава Меланія, учениця 6-Г класу: "У нас було багато цікавих завдань англійською мовою: ми писали вірші у різних стилях, перекладали та співали пісні, створювали кросворди, писали про сімейні традиції та озвучували наші історії в книгах. Було цікаво зустрічатися онлайн та почути розповіді дітей з інших країн про шкільне життя. Весело та цікаво було вивчати ідіоми та прислів’я. Найбільше сподобалось створювати квіткові каліграми".

 

 

Ослопова Ксенія, учениця 6-Г класу: "Проект дав змогу спілкуватися англійською, а також познайомитися з іншими мовами та вивчити нові слова та фрази, щоб привітати партнерів зі святами. Ми створили свої портфоліо участі у проекті і воно виявилось досить великим. Ми багато встигли зробити: книги, малюнки, пісні, презентації, відео, онлайн зустрічі. Особливо сподобалась робота з піснею “Hello to all the children of the world”. Я хочу вивчити ще декілька мов, щоб мати кращі можливості у майбутньому".

 

Михальчук Микита, учень 6-Г класу: "Проект допоміг нам навчитись самостійно працювати з різними WEB інструментами та у TwinSpace. Найбільше мені сподобались творчі завдання, такі як створення логотипу проекту, а ще цікаво було зустрічатись  та спілкуватись онлайн з однолітками".