eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

I Know My Past, I’m Running To The Future3

6 листопада 2020 року

Без минулого немає і не може бути майбутнього. Знання історії дає нам можливість спиратися на досвід минулих поколінь. Це велике надбання, яким в жодному разі не можна нехтувати. Народ, який не знає своєї історії, легко перемогти і знищити. Завдяки участі у проєкті учні 10 класу дізналися про інші культури. Вони отримали можливість ознайомитися з національними та релігійними святами, сімейними традиціями, місцевими стравами, традиційним одягом та визначними пам’ятками країн-партнерів проєкту, матеріальною та нематеріальною культурною спадщиною, стратегіями сталого розвитку кожної з країн-учасниць.

Вчитель-учасник проекту від України:
Бессараб Вікторія Юріївна - вчителька Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 21
Країни-учасники:
Італія Польща Хорватія Литва Румунія Туреччина Україна Грузія
Мета проекту:
Серед основних цілей проєкту можна виділити наступні: поважати та цінувати культурне розмаїття; бути більш обізнаними щодо власної історії та історії країн-партнерів. Проєкт мав на меті формування таких навичок ХХІ століття: інноваційність і творчість; критичне мислення і вміння вирішувати проблеми; комунікативні навички та навички співробітництва; інформаційна грамотність; медіаграмотність; соціальні навички, пов’язані зі співіснуванням різних культур; лідерство та відповідальність.
Предмети:
Історія, Географія, Етика, Технологія та дизайн , Основи громадянського права, Образотворче мистецтво, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови
Мови проекту:
турецька, англійська
Вік учнів:
16-19
Інструменти:
WordArt, Photo Collage, Video Maker, Slideshow, JigsawPlanet,Storyjumper,Zumpad, Padlet,Kahoot, Canva, Pixiz,emaze,Calameo, LearningApp, Zoom, Google slides
Результати:

Відгук вчительки: 

Бессараб Вікторія: У процесі роботи над проєктом десятикласники вдосконалили свої знання з англійської мови, адже це робоча мова проєкту, та покращили свої ІКТ-навички, опанували нові WEB2tools. Цілі сталого розвитку є наскрізними в цьому проєкті, оскільки це загальний заклик до дій, спрямованих на те, щоб покінчити з бідністю, захистити планету, забезпечити мир і процвітання для всіх людей у світі. Навіть перебуваючи вдома під час карантину, учні активно виходили на зв'язок з учасниками проєкту, брали участь у відеоконференціях, чатах, обміні листівками та досліджували культурне розмаїття країн-партнерів.

Відгуки учнів:

Підгорецька  Дарина, учениця 10 класу: Цей проєкт- це чудова можливість покращити свій рівень володіння англійською мовою  і  набути практики в роботі з різними  програмами. На мою думку, спільна робота над різними типами завдань сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу, а спілкування по відеочату покращує словниковий запас. Мені дуже сподобалась така форма навчання!

 

Коновалова Анастасія, учениця 10 класу: Можливість спілкуватися з партнерами у цьому проєкті – це як міст, що з’єднує  не тільки людей, а й культурну та історичну спадщину їхніх країн. Підтримуючи цей зв’язок, можна зберігати старі спогади, історії та традиції  і давати життя новим.

 

Мошенець Анна, учениця 10 класу: У цьому проєкті я ілюструвала нашу спільну електронну книгу "MISSION CULTURAL HERITAGE". Своїми малюнками я максимально намагалася передати  красу кожного описаного місця в книзі. Памуккале, Троя вразили мене своєю неповторністю і чарівністю.

 

Берегова Анна, учениця 10 класу: Цей проєкт - чудова можливість вдосконалити свої навички комунікації, знання англійської мови та уміння користуватися різними інструментами для виконання завдань. Така робота розширює світогляд, збагачує знаннями про культуру інших країн і, звісно, наповнює душу незабутніми моментами).

 

 

Крамін Олександр, учень 10 класу: Мені надзвичайно сподобався цей проєкт, особливо відео зустрічі із нашими друзями із Туреччини, дослідження матеріальної та нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. Цей проєкт став дійсно чимось новим у нашій школі, і нам було цікаво брати у ньому участь!