eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Gender Equality For All!

29 вересня 2020 року

Гендерна рівність є глобальним пріоритетом для ЮНЕСКО і пов'язана з його зусиллями щодо просування права на освіту та підтримки досягнення Цілей сталого розвитку. Завдяки Рамковій програмі «Освіта-2030» SDG 4 має на меті «Забезпечити інклюзивну та справедливу якісну освіту та сприяти можливостям навчання протягом усього життя», а SDG 5 - «Досягнення гендерної рівності та розширення можливостей усіх жінок та дівчат». Програма «Освіта-2030» визнає, що гендерна рівність вимагає підходу, який забезпечує, щоб дівчата та хлопці отримували доступ до навчання та всебічний розвиток як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей.

Вчитель-учасник проекту від України:
Ткаченко Людмила та Бобриш Ірина - вчительки Курахівського професійного ліцею
Країни-учасники:
Італія Румунія Туреччина Македонія Україна Азербайджан Албанія
Мета проекту:
Проєкт мав на меті поглибити знання учнів про гендерну рівність та гендерне виховання; навчити бачити та аналізувати гендерні проблеми у суспільстві. Донести учням, що гендерна рівність – право людини, яке відіграє важливу роль у справі забезпечення миру та злагоди у суспільстві, а також допомогти дітям зрозуміти, що у світі для чоловіків і жінок існують рівні можливості для реалізації, що вони мають право брати рівну участь у всіх сферах життєдіяльності суспільства. Проєкт дав змогу ознайомити учнів із видатними жінками-діячами у різних сферах діяльності (мистецтво, політика, література, спорт, наука, військова справа) як своєї країни, так і країн-партнерів; розвити мовні навички (англійська, українська мови): висловлювати свої думки та ідеї, готувати повідомлення. Проєкт також був спрямований на розвиток гендерної культури як необхідної умови для всебічної реалізації особистості і допоміг дітям удосконалити навички користування інформаційно-комунікаційними технологіями, а заразом і підвищити ріень інформаційно-медійної грамотності. Проєкт дав змогу виховати в учнів здатність об'єктивного сприйняття інформації, сприяв формуванню власного творчого смаку, що позитивно вплинуло у тому числі і на підвищення рівня креативності та розширення світогляду; підвищив здатність генерувати нові ідеї і втілювати їх в життя, щоб поліпшити свій соціальний статус і добробут держави.
Предмети:
Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
16
Інструменти:
Фото, відео, PowerPoint, електронна пошта, TwinSpace – форуми, чати, телефон.
Результати:

Відгуки вчительок: 

Ткаченко Людмила: "Тема гендерної рівності – актуальна. Робота у проекті «Gender Equa lity For All!» надала можливість учням не лише вдосконалити свої знання, уміння та навички з української, англійської мови та інформаційних технологій, а й допомогла зрозуміти: « Не залежно від статі, людина може реалізувати себе в суспільстві». Протягом  6 місяців діти отримували інформацію про видатних жінок у різних сферах діяльності: мистецтві, літературі, науці і т. д., виконували інтерактивні  завдання, створювали відеоролики, працювали з онлайн-сервісами. Я вважаю, що отримані знання неодмінно допоможуть учням у визначенні пріоритетів у їхньому подальшому житті".

Бобриш Ірина: "Проблема гендерної рівності актуальна в наш час. Тому даний проєкт став у нагоді для розширення кругозору учнів щодо гендерного виховання. Учні отримали багато корисної та цікавої інформації про видатних жінок у різних сферах діяльності (мистецтво, політика, література, спорт, наука, військова справа) як своєї країни, так і країн-партнерів. Крім того, наші учасники мали змогу розвинути свої мовні навички, вдосконалити навички інформаційно-комунікаційних технологій, інформаційно-медійної грамотності.Проєкт «Gender Equality For All» вважаю вдалим, корисним, інформативним, змістовним та цікавим".

Відгуки учнів:

Варяніченко Наталія: "Участь у проєкті сприяла розширенню мого світогляду. Дуже сподобалось поєднання в ньому різних предметів та їхня інтеграція одне в одного. Я вважаю, що такі проєкти цікаві, тому потрібно залучати якомога більше людей для плідної співпраці. Адже актуальність теми проєкту присутня не лише в нашій країні, а й поза її межами".

 

Бищенко Вероніка: "Мені дуже сподобалося брати участь у проекті  «Gender Equality For All!» . Це велика нагода самореалізації, пізнання чогось нового, незвичного для себе. Під час роботи у проекті  я виконувала завдання різної складності, що допомогло отримати знання, які обов’язково стануть у нагоді у подальшому житті".