eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Be eco-friendly eTwinner!

31 липня 2020 року

Проблеми захисту довкілля зараз на часі, як ніколи. Зумери та наступні молоді покоління – ті, кому доведеться ще довго розв'язувати проблеми з екологією та кліматичними змінами заради можливості свого щасливого майбутнього. У Запорізькій гімназії №2 ім. Лесі Українки навчають своїх учнів та учениць екограмотності з юних літ і реалізували чудовий проєкт “Be eco-friendly eTwinner!”, який охоплює сфери ефективних дій щодо проблеми та захисту навколишнього середовища. Ітвіннери та ітвіннерки описали тип довкілля району, де вони живуть, та найпоширеніші проблеми щодо його забруднення. Вони шукали шляхи подолання екологічної кризи, починаючи зі свого повсякденного життя. У рамках теми року “Climate changes” та завдяки чудовому втіленню проєкту у життя, ми обрали його найкращим проєктом червня 2020!

Вчитель-учасник проекту від України:
Касенко Світлана – вчителька англійської мови у Запорізькій гімназії №2 ім. Лесі Українки
Країни-учасники:
Польща Греція Іспанія Литва Португалія Румунія Туреччина Україна Сербія
Мета проекту:
Дати учням/-ницям можливість підвищити рівень англійської та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), отримати досвід командної співпраці та реалізації проєктів, знайти нових друзів з Європи, розширити свій кругозір, отримати нову інформацію про культуру та життя школярів з інших країн. Для вчителів це чудова нагода поділитися та перейняти досвід у європейських колег та реалізувати креативний підхід у навчанні.
Предмети:
Екологія, Охорона навколишнього середовища , Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
10 - 16
Інструменти:
Youtube відео, презентації Powerpoint, електронні книги в StoryJumper, Padlet, Kahoot, Quizizz, Canva, Блоги, електронна пошта, Zoom, Adobe Connect, Commica, WordArt, Learningapps.org, PhotoGrid, Issuu, Survey Monkey, Logo, Book, Creator, Facebook.
Результати:

 

Відгук вчительки: 

Касенко Світлана: Надзвичайно актуальна тема – захист навколишнього середовища. Виховання екодружньої людини починається зі шкільної парти, догляду за тваринами та птахами, любов та дбайливість до всього живого, що нас оточує. Наша школа отримала високy нагороду - Національну відзнаку від eTwinning за співпрацю з країнами партнерами в проекті« Be eco –friendly  eTwinner!». У проєкті брали  участь учні та учениці  3 - 10-х класів. Протягом року ми працювали  над завданнями, створили чудовий аудіо підручник «Mavka» в

якому ознайомили європейську спільноту з творчістю Л. Українки та життям

нашій гімназії, організовували виставку екомоди, екологічні квести, брали участь у конференціях та інтерактивних іграх. Попри складний період пандемії, ми продовжували працювати над проєктом та залучати до нього учнів і учениць. Разом ми шукали власні шляхи вирішення кризи COVID-19 за допомогою співпраці зі країнами –партнерами. Я вважаю, що всі ці надбання успішно вплинули на навчання учнів, умотивували бажання дітей до міжнародної співпраці та вивчення англійської мови. Це була моя головна мета. Треба визнати, що

робота над проєктом була джерелом натхнення та професійного розвитку для мене, як вчителя англійської мови. Наш проєкт продовжував розвиватися протягом карантину через пандемію і ми сильно вплинули на процес дистанційного навчання”.

 

Відгуки учнів:

 

Марина Гребінюк (4 клас) : “Цікавий проєкт який вчить нас турбуватися про природу. Ми познайомилися з однолітками з інших країн – було цікаво та якось інтригуюче розмовляти з іноземними друзями та грати з ними в екологічні ігри”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іван Вертепний (5 клас): “Ми засвоїли комп’ютерні навички, які ще

не знали до цього, мені сподобався сайт коміксів, та ігри-змагання з друзями, тому що ми відчували гордість за свою школу та країну”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Влад Мозговий (4 клас): “Проєкт вчить берегти природу та мотивує нас до вивчення

англійської мови, хочемо продовжувати участь у екологічних проєктах і  надалі”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Софія Васильєва (10 клас): “Сподобалося озвучувати та бути співавторками e-book про екологію, в якій наша Мавка виступає символом, духом та захисником природи - це символічно для нас”. 

 

 

 

 

 


Ляшенко Маргарита (9 клас): “Ми організували «Круглий стіл» - записали відео про проблеми нашого регіону та наші погляди на їх вирішення. Було дуже цікаво!”.