eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

It’s Party time

22 червня 2020 року

Як пояснити дітям концепцію та принципи демократії так, щоб їм було зрозуміло та не нудно? Ітвіннери/-ки з України та Туреччини використали чудовий підхід у своєму проєкті It’s party time! На ньому, протягом цілого року, вони створювали власну демократичну країну, провели вибори, склали маніфест прав людини та дитини, а ще навіть написали гімн своєї країни, створили прапор, мову, словник та грошову одиницю (бо куди ж без капіталізму :) )! Упевнені, що тепер школярі Долішньошепітського навчально-виховного комплексу вже можуть й самі провести вебінар, присвячений демократичним цінностям та правам людини. Саме тому ми обрали It’s a party time! проєктом травня!

Вчитель-учасник проекту від України:
Маріанна Климчук – Долішньошепітський навчально-виховний комплекс, село Долішній Шепіт Вижницького району Чернівецької області.
Країни-учасники:
Туреччина Україна
Мета проекту:
Розвити в учнях та ученицях громадянські компетенції, ознайомити з правилами життя демократичного світу через власну участь у створенні такого світу.
Предмети:
Історія, Образотворче мистецтво, Музика, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови
Мови проекту:
українська, турецька, англійська
Вік учнів:
11
Інструменти:
WatsApp, e-mail, форум TwinSpace, schedulebuilder, avachara, cram, learningapps, bookcreator, storyjumper, coggle, padlet, canva, tricider, postermywall, vocaroo, youtube, genial
Результати:

Відгук вчительки: 

Маріанна Климчук: У цьому проєкті я співпрацювала зі партнерами з Туреччини. На мою думку, турецькі колеги – активні та надійні партнери, компетентні у використанні інформаційних технологій. Завдяки нашій спільній роботі я опанувала багато онлайн-інструментів і навчила цього своїх учнів та учениць. Проєкт був тісно пов'язаний зі розвитком громадянських компетенцій, які є одними з ключових, визначених державним стандартом. Результатом проєкту стало кілька спільних медіа-продуктів, якими усі ми пишаємось та з якими можуть ознайомитися інші учні та батьки”.

 

 

 

Відгуки учнів:

Роман Богдана (6 клас) : 

“З цим проєктом я могла розвивати свою уяв та, мислення під час створення  країни своєї мрії. Мені сподобалось, як я зі своїх думок і фантазій, переносила країну мрій на аркуш паперу. Своїм малюнком я показувала якою хочу її бачити. Хотілося б, аби  ця країна була не тільки у моїй уяві та на папері, а й існувала насправді. Вірю, що незабаром ми зможемо творити своє майбутнє і в реальності”.

 

Токар Крістіна (6 клас):

“На проєкті я навчилася розвивати уяву та більш правильно розмовляти англійською мовою. Найбільше сподобалося малювати прапор нашої демократичної країни та сворювати логотип і слоган для транснаціональної партії. Гадаю, що проєкт всім сподобався, адже в ньому було багато цікавих активностей. Хочу подякувати всім за співпрацю. Сподіваюся, що й надалі будуть такі цікаві та корисні проєкти!”.

 

 

Чорногуз Іванка (6 клас):

“Для мене проєкт був корисний тим, що ми багато практикували англійську мову – як на форумі, так і під час живого спілкування з турецькими партнерами. Сподобалося, що ми вигадували власний світ, літери, слова, малювали малюнки.. а ще я озвучувала гімн і була спікером від нашої партії на «виборах»..Сподобалося! Особисто мене такі проєкти заохочують надалі досконало вивчати англійську мову”.

 

 

 

Чорногуз Рустам (6 клас):

“Під час цього проєкту я більше дізнався про права людей та дітей. Мав змогу попрацювати «редактором новин» та брав інтерв’ю англійською мовою в учасників проєкту про обіцянки їх «партій». Усі ми навчилися висловлювати свої ідеї про краще життя. Цей проєкт розвинув у мені стійкий інтерес до читання, спілкування, співпраці з партнерами з Туреччини”.