eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Let’s play together

10 січня 2020 року

Гра практично з давніх часів є формою навчання та первинною школою відтворення реальних практичних ситуацій з ціллю їх засвоєння. А сучасні технології навчання та онлайн ігри роблять освітній процес для діджитального покоління учнів більш зрозумілим та ефективним. В ігровому навчанні є найцінніший потенціал – воно допомагає учням бачити завдання, тему або модель в контексті різних навчальних предметів, знаходити зв’язки між ними у цікавій та зрозумілій для сучасних дітей формі. У проєкті “Let’s play together” амбасадорка Вікторія Гарбуз та ітвіннерка Вікторія Бессараб використовували ігри як навчальний матеріал. Під час його реалізації вони співпрацювали з ітвіннерами з інших країн, обмінювались досвідом щодо створення настільних, командних, карткових та цифрових ігор, а також ігор на свіжому повітрі. Учні з різних куточків планети грали разом у міжнародних командах під час онлайн-зустрічей, а також навіть створили цілу книгу про свій проєкт! Чудовий проєкт, що полегшив навчання, став ефективним стимулом для розвитку юних особистостей та допоміг їм здобути нові цінні знання та міжкультурну обізнаність. Саме тому “Let’s play together” став проєктом грудня, з чим ми вітаємо його реалізаторок та усіх учнів та учениць, які брали в ньому участь!

Вчитель-учасник проекту від України:
Вікторія Бессараб, Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 21, м. Біла Церква, Київська область | Вікторія Гарбуз, КЗ «Ковельська міська гімназія імені Олени Пчілки», м.Ковель
Країни-учасники:
Італія Греція Франція Іспанія Румунія Туреччина Україна Туніс Азербайджан Албанія
Мета проекту:
• Створити освітнє середовище, у якому учні навчаються через гру, обмінюються досвідом, поглиблюють міжкультурну обізнаність; • Діджиталізувати традиційне навчання; • Заохотити учнів самостійно робити контент для навчальних ігор; • Підвищити мотивацію та інтерес до навчання; • Стимулювати вивчення англійської мови як засобу міжнародної комунікації; • Удосконалити цифрові навички та важливі уміння ХХІ ст., а саме: ініціативність, оцінку ризиків, вирішення проблем, лідерство, командна робота та відповідальність; • Знайти індивідуалізований підхід до навчання, орієнтований саме на учнів; • Опанувати нові онлайн інструменти Web 2.0.
Предмети:
Зарубіжна література, Фізичне виховання, Фізика, Історія, Географія, Технологія та дизайн , Музика, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови, Природознавство, Біологія, Хімія
Мови проекту:
турецька, англійська
Вік учнів:
14-19
Інструменти:
StoryJumper, WhatsApp, Video Maker, Beauty Video, Gmail, Messenger, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, Blogspot, Kahoot, Weebly, Bitmoji, WordArt, Canva, Quizlet, Logomark, PhotoGrid, Google Forms, Animoto, Slidely, Padlet.
Результати:

Відгук вчителя: 

Вікторія Бессараб:Цей проєкт – чудова можливість урізноманітнити процес вивчення англійської мови, підвищити мотивацію до навчання, удосконалити вміння активно та безпечно застосовувати інформаційні технології під час освітнього процесу. Під час участі у ньому ми з партнерами та учасниками обмінювались досвідом  щодо створення різних видів та типів ігор та інтегрували кожен з них у навчальний предмет. Учні із захопленням грали у міжнародних командах під час онлайн зустрічей. Також, напередодні Нового року вони обмінялись різдвяними листівками, які самостійно розробили онлайн, та створили спільне відео на новорічну тематику. Навчатися можна не лише продуктивно, а й весело!”. 

Вікторія Гарбуз:Завдяки інтеграції різних типів ігор у навчальну програму вдалося створити освітнє середовище, яке дозволило учням учитися на практиці та один від одного, а також бути активними під час уроків і навчатись індивідуально й у співпраці. 

Щомісяця кожен вид гри інтегрувався у певний навчальний предмет (іноземні мови, інформатика, географія, спорт, історія, країнознавство). Учні самостійно створювали ігри, пов'язані з тематикою проєкту. 

Також ми створили блог проєкту, його вебсайт та навіть спільну онлайн книгу (StoryJumper) з усіма видами ігор, які використовували під час проєкту. Учні також брали участь у святкуванні спільних міжнародних заходів - eTwinning Day,  Secure Internet Day, Intercultural dialogue day, Новий рік та Різдво”.

 

Відгуки учнів:

Наталія Наумчик  (7 клас): “Найцікавішим завданням для мене було створення банерів та логотипів проєкту з використанням Logomark та WordArt. А ще ми  проводили онлайн-голосування за найкраще лого! На цьому проєкті я вперше спробувала створювати онлайн книжку за допомогою інструменту StoryJumper, це захопливий процес і цікавий досвід”.

 

 

 

 

Артем Збойчик  (8 клас): Я вперше навчився створювати аватар з допомогою інструментів Avachara та Voki. Мій персонаж мав не лише загадкову зовнішність, а й вправно розмовляв англійською мовою та озвучив текст, який я написав самостійно.  Також цікавим для мене досвідом була онлайн зустріч з турецькими однолітками, під час якої ми познайомилися один з одним, розповіли про свої школи й вподобання, грали у гру Taboo, співали новорічні й різдвяні пісні. Під час проєкту ми спільно створили акровірш з однолітками з інших країн, а зараз готуємо пісню проєкту у змішаних міжнародних групах”. 

 

Софія  Колосенко:  “Цей проєкт заохочує дітей до навчання.У ігровій формі ми дізнаємось багато нового,  спілкуємось на різні теми та весело проводимо час. Ми спілкувалися з однолітками з різних країн, грали у цифрові та паперові ігри.

Мені дуже сподобалась така діяльність”.