eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Empathy and Kindness – Better World

25 грудня 2019 року

Добро та емпатія – якості, які потрібно виховувати у людях змалку, щоб вони будували суспільство майбутнього, засновуючись на цих простих та необхідних постулатах. Цьому присвятили свій проєкт ітвіннери/-ки Святошинської гімназії у Києві. Протягом року діти 10-17 років з різних куточків світу вчаться добру та емпатії. Вони працюють в інтернаціональних групах, і індивідуально, зустрічаються онлайн, спілкуються у Facebook-групі та чатах. За пів року вони вже досягли певних результатів: створили та виконали завдання для адвент-календарів ‘Random Acts of Kindness’ один для одного, обмінялися Новорічними листівками, провели низку онлайн-зустрічей, взяли активну участь у благодійності. Окрім активного онлайн-життя, добро та емпатія проявились і в офлайн-діях – діти зі вчителями відвідували дитячі будинки та будинки для літніх людей, збирали речі для малозабезпечених сімей, та навіть створили серію соціальних відео та фільмів! Чуйний, щирий, важливий і просто прекрасний проєкт, який беззаперечно став проєктом листопада 2019 року!

Вчитель-учасник проекту від України:
Світлана Маєрчук, Наталія Височинська, НВК Святошинська гімназія.
Мета проекту:
Мотивувати та стимулювати дітей до добрих справ, до емпатії та співчуття. Кожна жива душа важлива і в дітях можна виховати доброту. Учні на власному досвіді можуть відчути почуття інших людей, кому в житті пощастило менше та ще більше цінувати те, що мають. У житті головні не речі, а саме людяність та добре серце. Курс емпатії обов’язково має бути у шкільній програмі.
Предмети:
Психологія, Образотворче мистецтво, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови
Мови проекту:
українська, англійська
Вік учнів:
10 - 17
Інструменти:
Фото-, відеоредактори, Skype, чатрум, Survey Monkey, Padlet, Facebook, YouTube
Результати:

Світлана Маєрчук:Я дуже пишаюся цим проєктом! Усі партнери дійсно багато працюють над ним і пишуть, як розкривають та культивують доброту на емпатію у своїх учнях. Мої діти, яких я навчаю уже восьмий рік і думала, що добре їх знаю, відкрилися для мене нових сторін. Я вражена, наскільки діти чуттєві та щирі. Найбільше нам сподобався візит до дитячого будинку. Як завзято діти усією школою збирали подарунки, солодощі, книги та іграшки для дітей! Ми провели три години, відвідуючи групу за групою та граючись із дітками. Я бачила сльози у очах моїх учнів. Такий захід став можливим завдяки не тільки дітям, а й учителям, адміністрації та батькам наших учнів. Для усіх це був безцінний досвід, який зробив нас усіх трошки щасливішими та ріднішими“. 

Наталія Височинська: “Наші діти вміють бути добрими. Вони вміють бути щиросердними, проявляти емпатію, жаліти людей та тварин, і допомагати іншим. Але інколи, йдучи за своїм серцем ,вони не завжди послідовні, не завжди знають, як поводитися в певних ситуаціях. І вони навіть не здогадуються як називаються ті вчинки, які так прикрашають наше життя. Лише знаючи, як будувати стосунки між людьми, учні зможуть залучити інших людей до добрих справ, спрямувати свої дії та дії інших, впорядкувати й очолити участь у якійсь добрій справі. Саме про це наш проєкт.Ми вчимося думати, як покращити наш світ через нас самих, навчити відкривати серця для інших і дарувати любов - щиро і натхненно. Проєкт залучає до безмежного різноманіття видів діяльності та міжнародної співпраці, адже у більшості випадків утворювалися міжнародні групи, які працювали за одним напрямком і отримували спільний результат. Як вчитель мистецтва, технологій і трудового навчання , я намагалася додати в наш проєкт естетичний компонент “Краса врятує світ”, щоб партнери пораділи нашим артам і замислилися над створеними нами постерами та мультфільмами. Учні активно брали участь у чатах та он-лайн зустрічах, на практиці доводячи, наскільки важлива складова щирого спілкування - правила етикету і толерантного ставлення до опонента. Наші гарні справи, які стають добрими традиціями у Святошинській гімназії, ви можете подивитися тут: http://bit.ly/2sVQyG6 Пишаюся нашими студентами, які брали участь у благодійних акціях. А також нашими внутрішньошкільні ідеї - День сім’ї, День новачка, Гра в Янголів, марафон проти насильства та Новорічні майстерні щедрих ельфів і Secret Santa game наповнили життя школярів радістю і відчуттям того, що справа, яку вони роблять - потрібна!"

Ebru Özçelik (Turkey): “Hello everyone, first of all, it is such an honor to be with you working in this project. My students and I are truly content with the tasks written on our project plan and we have amazing feelings by implementing them. Moreover, all the partners are really such kind and productive co-workers. The best job we did until now is collecting bottle caps to get wheelchairs for disabled people. It is nice to see students’ are trying to do something good for whom they even dont know. Empathy makes us learn and feel something new everyday. Thank you all for being together.

Відгуки учнів:

Павло Зеленський (10 клас):  “Цей проєкт не просто вчить емпатії.  Емоції, які ти отримуєш – безцінні. Також ми практикуємо англійську мову, одночасно роблячи світ трошки кращим”.

 

Мощенко Іван та Литвин Єлизавета (10 клас): “Найкращим досягненням проєкту  ми вважаємо п'ятиденний адвент-календар з завданнями, які ми давали партнерам, а вони навзаєм-  нам. 

Завдання було: зробити 5 добрих справ за 5 днів. І за ці 5 днів ми зрозуміли, як легко зробити щасливою людину - добрим словом, співчуттям, неочікуваним подарунком. Маленькі добрі справи вилилися в бажання продовжити марафон добрих справ  далі...Від щирого серця”.


Поліна Хорощак та Остап Гребенюк (8 клас): “Цей проект є неймовірним шансом зрозуміти, що всі ми можемо творити добро. Усі ми можемо як творити добро, так і знищувати добрі ініціативи. Усе залежить лише від нас. І починати ми маємо самі з себе. Творіть добро!”.