eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Hand by Hand to Save our Land

30 липня 2019 року

У цьому проекті учні дізналися про нашу планету і про те, як вона може зберегтися для майбутніх поколінь. Збереження навколишнього середовища та природних ресурсів, раціоналізація споживання енергії та води, пошук рішень проблеми відходів – такі ключові питання вирішувалися дітьми.

Вчитель-учасник проекту від України:
Олена Цимбалюк, Сквирська ЗОШ № 3 ім. П. Тисьменецького;
Країни-учасники:
Італія Словаччина Чехія Греція Туреччина Україна Вірменія Туніс Азербайджан Албанія Йорданія
Мета проекту:
знайти ефективні рішення для раціоналізації споживання і зменшення витрат енергії; знайти альтернативні джерела енергії.
Предмети:
Фізика, Географія, Іноземні мови, Біологія, Хімія
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
10 - 13
Інструменти:
фото, відео, блог, група Facebook та WhatsАpp, електронна книга, відеоконференції, форма для голосування і мозкового штурму, онлайн-дошки, електронна пошта, PowerPoint.
Результати:

Відгук вчительки:

Олена Цимбалюк: «Завдяки проекту я навчилася інтегрувати навчальний матеріал гуманітарного та природничого циклу, органічно поєднуючи його із навчальною програмою, а саме з темами: вивчення альтернативних джерел енергії  та природних ресурсів (географія) та вивчення їхніх назв іноземною мовою (англійська мова). Не менш вагомим досвідом стало те, що у ході проекту потрібно було організовувати роботу учнів у групах, відповідно до поставлених завдань».

 

Відгуки учениць:

Ангеліна Коновальчук: «Найцікавішим досвідом було працювати над електронною книгою, бо це для мене було вперше. Тепер я зможу так оформляти і представляти усю свою роботу. Дуже сподобалося розігрувати виставу, сценарій до якої написали учні з іншої країни. Було таке відчуття, наче ми вчимося в одній школі, в одному класі».

 

 

 

 

Дарія Фальчук: «Я дуже люблю працювати в eTwinning-проектах, але найбільше мені сподобався «Hand by Hand to Save our Land». Адже кожного разу на спеціальному гуртковому занятті eTwinning ми досліджували, вчились і дізнавались багато нового; працювали із комп’ютерами; вивчали різноманітні інтернет-ресурси та інструменти; ділилися враженнями з однолітками на форумі; вели блог».