eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Wanted: The Bully

25 липня 2019 року

Життя в суспільстві – це взаємоповага, відчуття, що кожному, незалежно від його особливостей і талантів, є місце в спільноті. Проект надав можливість дітям дізнатися більше про явище булінгу, знайти спільні рішення боротьби з ним, поділитися власним досвідом. Протягом нього були проведені різноманітні заходи, зокрема, «День різних шкарпеток (або Міжнародний день людей із синдромом Дауна)» – акція, коли діти прийшли на заняття в різних шкарпетках. Ця символічна дія була направлена на те, щоб навчити дітей не боятися відрізнятися від оточуючих і з повагою відноситися до тих, хто не схожий на інших. Був проведений флешмоб на підтримку тижня проти булінгу. Діти також виготовили та розповсюдили антибулінг-брошури з важливою інформацією, як розпізнати цькування та як йому протистояти. Протягом проекту учні переглядали документальне кіно та соціальні ролики, створювали #StopBullying постери, майндмепи, PowerPoint-презентації, писали акровірші, зняли соціальні ролики. Такі заходи, безперечно, об’єднують учнів та сприяють створенню позитивної шкільної культури.

Вчитель-учасник проекту від України:
Юлія Радченко, Ольга Козлова, Валерія Ющенко, кафедра англійської мови НВК "ЗОШ І ст.-гімназія" Мирноградської міської ради Донецької обл.
Країни-учасники:
Іспанія Туреччина Україна
Мета проекту:
актуалізувати проблему насилля та знущання, навчити розпізнавати ситуації булінгу; навчити дітей захищати свої права та інтереси; прищепити їм негативне ставлення до проявів насилля та співчуття до жертв; розвинути сприймання себе як особистості; виховати повагу до себе та оточуючих, незалежно від їхніх особливостей; підвищити інтерес до вивчення англійської мови.
Предмети:
Суспільствознавство, Іноземні мови
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
9 - 15
Інструменти:
Фото та відео, Twinspace, електронна пошта, PowerPoint, YouTube, аудіо; онлайн сервіси для створення майндмепів, брошур та постерів.
Результати:

Відгуки вчительок:

 

Юлія Радченко: «Це був наш перший міжнародний проект такого масштабу і ми дуже задоволені його результатами. Він мав на меті не тільки підвищити мотивацію учнів до вивчення англійської мови, а й, найголовніше, виховати в дітях любов до себе та повагу до інших, адже гаслом всього проекту була фраза «We choose respect»».

 

 

Ольга Козлова: «Дана робота була важливим досвідом не тільки у співпраці з міжнародними проектами, але й чудовою нагодою попрацювати з творчими дітьми всієї школи, які своїми вміннями й талантами зробили вагомий внесок у таку важливу справу, як пропаганда поваги та дружби».

 

 

 

 

 

 

Відгуки учнів:

 

Вєтковський Олександр (8 клас): «Я зі своїми однокласниками створив відео про булінг. Цим роликом ми хотіли донести до підлітків, що не треба  знущатися над слабкими і над тими, хто не такі, як всі. Зараз багато підлітків, над якими знущаються, можуть впасти в депресію або можуть скоїти самогубство. Тому треба знаходити спільні інтереси з цими дітьми та допомагати їм у суспільстві!».

Ірина Гнилова (8 клас): «Цей проект був для мене дуже інформативним та цікавим. Я відкрила для себе багато нового про таке явище, як булінг, і дізналася, як із ним боротися. Я відмітила для себе, що можу допомагати іншим із цією проблемою. Також я тепер знаю, які види булінгу бувають і до яких наслідків вони можуть призвести. Проект  мені дуже сподобався».

Марія Колісніченко (6 клас): «Мені дуже сподобалося брати участь у цьому проекті. Було багато цікавих моментів. Весело було танцювати з друзями флешмоб. Ми гарно провели час, але найголовніше, що у нас була важлива місія. Ходити в різних шкарпетках було дуже смішно, але у той же час важливо, бо ми показали, що ми різні, але всі заслуговуємо на повагу. Також я знайшла більше друзів, і я цьому дуже рада».

Данило Хуторной (9 клас): «Працюючи над цим проектом я зрозумів, що булінг – це головна проблема сучасних школярів. Тому, я думаю, це дуже важливо – проводити такі заходи, як наш. Мені сподобався цей проект і я пишаюсь тим, що брав у ньому участь».

 

 

 

 

Юлія Левенець (8 клас): «Мені сподобалось працювати над темою булінгу, тому що це дуже важливо, –  щоб люди дізнались про булінг все: які у нього є види, причини, наслідки тощо. Важливо показати, як подолати насилля. Учні нашої школи об’єдналися, щоб влаштувати день різних шкарпеток, робити постери та майндмепи. Я вважаю, що діти звернули увагу на цю проблему та стали більш доброзичливими та дружніми».