eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Love your leftovers- the world's best recipes

12 квітня 2019 року

Викорінення голоду і недоїдання – одне з найважливіших завдань нашого часу. Наслідки недостатнього або неправильного харчування не тільки стають причиною страждань і погіршення здоров’я, а й гальмують прогрес у багатьох інших областях розвитку, таких як освіта та трудова діяльність. Цей проект ознайомив учнів з ESD-освітою для сталого розвитку, з акцентом на харчові відходи.

Love your leftovers- the world
Вчитель-учасник проекту від України:
Тетяна Шушунова, Харківська ЗОШ № 20
Країни-учасники:
Італія Польща Франція Іспанія Латвія Португалія Румунія Великобританія Туреччина Україна
Мета проекту:
систематизувати, узагальнити й поглибити знання учнів про нульовий голод; засобами проектування підвищити інтелект учнів, розвивати в них навички самостійної роботи у процесі виконання проекту, а також ініціативу, спостережливість, орієнтацію на досягнення мети, творче мислення, особисту думку; навчити учнів інтерпретувати, оцінювати, узагальнювати та синтезувати інформацію; стимулювати бажання учнів застосовувати комп’ютерні технології як знаряддя проведення досліджень й створення публікацій, та засіб обміну інформацією; виховати прагнення добра, справедливості, бажання пізнавати світ, виходячи з позитивістських позицій, повагу до надбань минулих поколінь.
Предмети:
Історія, Основи здоров’я, Технологія та дизайн , Образотворче мистецтво, Мова та література, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
4 - 15
Інструменти:
фото, відео, PowerPoint, електронна пошта, блог, телефон, сервіс для проведення мозкових штурмів онлайн та складання інтелект-карт
Результати:

Відгук вчителя:

Тетяна Шушунова: «Корисним педагогічним досвідом стала робота в команді з колегами з інших країн, обмін педагогічними технологіями і засобами проведення проектної діяльності. Численні дослідження не вичерпали тематики, пов¢язаної з питанням нульового голоду. Проект мав навчальну, розвивальну і виховну мету. Безпосереднього зв¢язку з навчальною програмою він не мав, але дозволив інтегрувати кілька навчальних дисциплін».

 

Відгуки учнів:

Анастасія Глушко (9 клас): «Цей проект показав, що залишкам продуктів, які могли б опинитися на звалищах, можна знайти інше застосування. Сподобалося, що учні з різних країн поділилися національними рецептами. Я зрозуміла, що існує багато нужденних, які потребують нашої допомоги, що кожен може зробити свій внесок у покращення світу)».

 

Аріна Григоренко (9 клас): «Було цікаво брати участь у цьому проекті. Ми дізналися багато нового про голод у нашій країні і про заходи щодо нульового голоду в усьому світі. Приємно відчувати себе причетною до великих змін на краще. Сподобалося, що учасники не соромились свого віку: були посильні завдання для дітей 4-х років; було над чим замислитись і старшим учням, і батькам».