eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

People with special needs - Do not dis-able us

21 січня 2019 року

Наявність особливих потреб може бути не лише фізичним або психічним станом, а й певним «інакшим» баченням, створеним людиною і суспільством навколо нас. Розуміння людей з особливими потребами починається з розуміння себе. Під час роботи над проектом учні дізналися про практичні подробиці, що сприяють інклюзії, та зібрали інформацію про проекти для або за участю людей з особливими потребами.

Вчитель-учасник проекту від України:
Тетяна Лившенко "Мелітопольський ліцей-інтернат ІІ–ІІІ ст."
Країни-учасники:
Італія Греція Болгарія Німеччина Португалія Україна Словенія
Мета проекту:
навчатися разом; з'ясовувати різноманітність поглядів, що існують у різних країнах щодо теми проекту (в минулому, сьогодні та майбутньому); спілкуватися, дружити та випробовувати нові технології.
Предмети:
Релігієзнавство, Історія, Географія, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови, Біологія
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
16 - 17
Інструменти:
: Power Point, Google forms, онлайн-дошка, картографічний сервіс; онлайн-сервіси з проведення опитувань та відеодзвінків, створення плакатів та презентацій, розміщення відео.
Результати:

 

Тетяна Лившенко: «Для існування толерантного, а краще сказати, морального суспільства, інклюзія вкрай необхідна – це вже доведений факт. Українське суспільство про інклюзію фактично не знає, але заочно сприймає позитивно. Та ставлення до таких дітей у нашій культурі теж має свою специфіку. Ми їх жаліємо, захищаємо, що є правильно, але це не є рівність умов у західному розумінні. Завдяки проекту учні, які фактично є наступним поколінням, що може і буде впливати на суспільні процеси у нашій країні, мали змогу ознайомитися з цією проблемою та визначитися із своєю позицією».

 

 

Відгуки учнів:

Альона Яковенко (11 клас): «Я не можу сказати, що багато розмірковувала над цим питанням до участі у проекті. Не замислювалась над важливістю цієї проблеми. Проект допоміг зрозуміти, що зовсім поруч існує інший всесвіт: всесвіт людей із «морем всередині».

 

 

Софія Попович (11 клас): «Я вважаю, що найголовніший досвід, який ми отримали у проекті, це – здатність іти уперед та не страшитися невідомості, вірити у себе та свої сили. Це мій другий проект у eTwinning і, спілкуючись із європейськими підлітками, я почуваюся, наче амбасадор своєї країни. Мені подобається розповідати про культуру, історію та сучасне життя України – бути «поглядом зсередини», який сприяє розумінню одне одного».