eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Green life

12 вересня 2018 року

Проект стосується екології та нагальних екологічних проблем країн-учасниць. Під час роботи над ним учні вчилися, як піклуватися про довкілля, захищати природу, дбати про чистоту у парках та в рідній школі, а також поважати один одного. Так учні досліджували, експериментували, спостерігали, спілкувалися англійською та ділилися своїми напрацюваннями з іншими учасниками.

Вчитель-учасник проекту від України:
Оксана Нагорна (Полтавська гімназія № 6)
Країни-учасники:
Туреччина Україна Грузія Азербайджан
Мета проекту:
розвинути в учнів екологічну свідомість та компетентність у питаннях захисту навколишнього середовища; а також навчити їх збирати, класифікувати, презентувати та обмінюватися інформацією; познайомити їх з новими культурами, традиціями та звичаями.
Предмети:
Охорона навколишнього середовища , Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови, Природознавство, Біологія
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
10 - 18
Інструменти:
Електронна пошта, онлайн-дошка, відеоредактор, eTwinning Live, TwinSpace, Facebook, Skype; онлайн-сервіси зі створення презентацій, колажів, опитувань.
Результати:

 

Оксана Нагорна: «Вважаю проблему забруднення навколишнього середовища однією з найнагальніших проблем не лише в Україні, а й усьому світі. Тому, коли колега з Грузії запропонував створити проект «Green life», – одразу розпочала співпрацю. Тема екології та захисту довкілля є наскрізною для вивчення багатьох предметів, зокрема, й англійської мови. Онлайн-зустріч з учасниками з інших країн допомогла учням глибше усвідомити проблему, скласти ефективний план екоактивностей та познайомитися один з одним.  З упевненістю можу сказати, що учні тепер знають, навіщо прибирати парки, годувати птахів узимку, озеленювати пришкільні ділянки навесні та сортувати сміття у школі».

 

Відгуки учнів:

Вероніка Черкес (7 клас): «Проект об’єднав нас і допоміг зрозуміти, як важливо піклуватися про природу. Ми робили годівнички для птахів, потім їх годували, всі разом прибирали сміття у парку. Я б хотіла, щоб таких проектів було більше, адже вони вчать нас дбати про інших і покращувати екологію».

 

 

 

 

Микола Політучий (7  клас): «Завдяки цьому проекту ми разом з іншими учнями дізналися про стан забруднення повітря та ґрунту не тільки в нашому місті, а й В Грузії, Азербайджані та Туреччині. Ми власноруч очистили територію парку від сміття, побудували з пластикових пляшок годівнички та змайстрували контейнери для сортування сміття у школі. Хотілося, щоб у нашому місті усюди поставили смітники для різних відходів і щоб нарешті люди перестали смітити».