X-ray – Blu ray (from Marie Curie to Mariah Carey)
12 липня 2018 року
- Вчитель-учасник проекту від України:
- Наталія Орлик (Хустська Спеціалізована ЗОШ № 3), Надія Головчук (Старокутська ЗОШ I-III ст.)
- Країни-учасники:
- Мета проекту:
- розвинути комунікативні навички (рідної та іноземних мов) й IКT; розширити знання з історії та природничих наук; потренувати навички співробітництва та підприємництва (гнучкість, адаптивність, збір інформації та аналіз ідей, здатність вирішувати конфлікти і приймати ризикові рішення); навчити учнів аналізувати важливість результатів людської діяльності та їхніх наслідків, щоб зрозуміти, наскільки вони корисні чи шкідливі; дослідити наслідки катастроф, щоб могти їх передбачити чи уникнути в майбутньому.
- Предмети:
- Фізика, Історія, Географія, Етика, Основи громадянського права, Астрономія, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови, Природознавство, Біологія, Хімія
- Мови проекту:
- французька, англійська
- Вік учнів:
- 10 - 16
- Інструменти:
- онлайн-сервіси зі створення презентацій, відеороликів, плакатів, інтерактивних ігор, інфографіки; матеріали в Google Forms (PPT), онлайн-дошка, ігри в Kahoot та Learning Apps, Facebook, YouTube, відеозустрічі та Live події
- Результати:
Відгук вчителя:
Наталія Орлик «Успішність проекту – в надзвичайно тісній та продуктивній співпраці між його партнерами. Унікальною є також його ідея: залучення юних учнів до розуміння, що рухає людством, як з’являються винаходи та як впливають на життя планети природні чи викликані людьми катастрофи. А ігрова форма завдань викликає у дітей інтерес до точних та природничих наук. Проект став справжнім втіленням принципів CLIL (предметно-мовного інтегрованого навчання)».
Відгуки учнів:
Валентина Гайович (12 років): «Мені дуже сподобалося брати участь у проекті. Я багато дізналася про такі на перший погляд прості та звичні речі, як телевізор чи комп’ютер. Ми змогли представити партнерам імена 10 найвидатніших науковців та винахідників України, які вплинули на життя людства».
Олексій Ор (12 років): «Цього року ми працювали в кількох цікавих проектах, та цей – найцікавіший, бо мені дуже сподобалося читати та дізнаватися про винаходи й відкриття. Ми також дізналися про найжахливіші катастрофи ХХ ст. та їхній вплив на долю людей. Тепер я розумію, що ми повинні добре зважувати, коли починаємо використовувати нові винаходи».