eTwinning Desktop

+38 067 823 0125

Food2 explore

11 жовтня 2017 року

У проекті учні досліджують їжу, застосовуючи знання з математики, хімії, біології та економіки. Також в рамках проекту команди-учасники знайомляться через Mystery Skype, створюють лого та талісман проекту, обмінюються сувенірами та зашифрованими в математичних прикладах відомостях про країни. Школярі демонструють процес приготування національних страв і спільно працюють над створенням інтернаціонального Європейського меню та книги рецептів. Дослідження вмісту цукру в улюблених стравах підлітки відображають в інсталяціях. Працюючи в інтернаціональних командах, учні збирають інформацію, проводять досліди та створюють електронні журнали, що містять детальну інформацію про овочі та фрукти.

Вчитель-учасник проекту від України:
Тетяна Ярмиш, Смілянський НВК «Ліцей-школа» Лідер»; Олена Кононенко, Монастирищенська спеціалізована ЗОШ № 5
Країни-учасники:
Італія Польща Бельгія Чехія Греція Болгарія Данія Голландія Румунія Великобританія Норвегія Україна Грузія
Мета проекту:
вивчити розмаїття культур і традицій в Європі через дослідження процесу приготування їжі, дослідження вмісту речовин, що входять до складу різних продуктів, їхній вплив на здоров’я; поглибити знання учнів з математики та економіки (про пропорції, дроби, статистику); розвинути навички командної роботи, комунікації та використання цифрових технологій.
Предмети:
Географія, Економіка, Інформатика/Інформаційно-комунікаційні технології, Іноземні мови, Математика/Геометрія, Біологія, Хімія
Мови проекту:
англійська
Вік учнів:
13–16 років
Інструменти:
відео, онлайн-фоторедактор, електронна пошта, меседжер, пошта, PowerPoint, Google Диск, Goоgle Apps, TwinSpace, YouTube, Skype
Результати:

Відгук вчителя:

Олена Кононенко: «Робота над проектом, засновниками якого є вчителі математики, стала для мене (вчителя англійської мови) та моїх учнів не лише можливістю покращити математичну та мовну компетенції, а й справжнім викликом та неповторним досвідом. Основна ідея проекту: від знань – до практики, й від практики – до досвіду.  Від традиційного конкурсу лого – до зашифрованих привітань англійською мовою у системі координат; від звичайного обміну рецептами – до розрахунків та порівняння коштів, витрачених на них у країнах-учасницях; від рахування  кількості миль імпортованих продуктів, які учні мають в своїх кухнях, – до хімічних та фізичних експериментів з овочами та фруктами з метою вироблення порад щодо їхнього збереження та застосування. Тут були і насиченість та різноманітність завдань, і нові види онлайн-інструментів, й експериментальна робота, й залучення до співпраці вчителів математики та природничих наук. А ще, – це був новий для мене підхід у роботі з колегами-партнерами. Як і наші учні ми ділилися на команди і виконували паралельно з ними ті завдання, які їм і задавали! Цей процес був дуже захоплюючим та створював неповторну атмосферу навколо проекту».

Тетяна Ярмиш: «Проект виявився надзвичайно актуальним у світлі реформування української школи. Адже він став платформою для  організації учбового процесу на засадах компетентнісного підходу. Динаміка проекту, цікаві  завдання та  застосування різноманітних онлайн-сервісів сприяли формуванню в учнів здатності використовувати знання з різних предметів у реальних ситуаціях та під час вивчення нових тем. Корисним досвідом стали інтегровані уроки: математика та англійська мова (тема «Пропорції, дроби»), економіка та англійська мова (тема «Експорт та імпорт фруктів й овочів в Європі»). Хімічні експерименти, креативні інсталяції, спільно створені квізи – все це об’єднало нас у велику інтернаціональну команду, яка і надалі продовжує плідно працювати».

Відгуки учнів:

Анастасія Лебеденко (10 клас): «Завдяки проекту я не тільки дізналася більше про страви різних європейських країн, а й вперше взяла участь у «Манекен челенджі» й у «Загадковому скайпі». Мені також сподобалось завдання, коли наша група мала дослідити певний фрукт або овоч, проаналізувавши імпорт і експорт цього продукту в різних країнах; зробивши з ним дослід;  дізнавшись його історію та методи вирощування. Ми не просто дізнавались інформацію про їжу, ми її по-справжньому досліджували, що було надзвичайно цікаво».

Вадим Корчменюк (10 клас): «З програмою eTwinning нас познайомила наша вчителька ще у 8 класі. Відтоді з нетерпінням чекаємо на нові проекти. Працюючи в проекті ми мали нагоду дізнатись багато чого захоплюючого та справді корисного про продукти харчування. Цікавими були і проведення математичних розрахунків, і проведення різних експериментів із овочами, спостереження за ними та порівняння результатів з нашими закордонними друзями. Працюючи над цим проектом час проходив швидко та непомітно. Ми з радістю поринали у світ чогось нового та незвичного для нас».

Aнна Лозова (11 клас): «Я захопилася цим проектом з першого дня, коли команда почала обговорювати завдання зі створення талісману. Моя ідея зробити шефа Олівера усім сподобалася, тож робота закипіла. Було шкода розлучатися з ним і відправляти до іншої країни, але ми з нетерпінням чекали на талісман із Сербії. Сподобалося, як ми знімали відео проводжання і зустрічі талісману. Сподобалося, що кожний займався тим, що найкраще вмів робити, а результат був спільний і завжди чудовий. Класний проект!».

Інна Задорська (11 клас): « Це мій третій проект eTwinning. Я вважаю, що він був найцікавіший і найкорисніший з усіх. Здається ми вивчали їжу з усіх сторін і на всіх уроках. Дуже відповідальним було завдання зняти відео приготування улюбленої національної страви. Я готувала м’ясні пальчики і коментувала процес, почувалась як на телешоу. Упродовж роботи я також дізналася багато цікавого, а після дослідження вмісту цукру в популярних смаколиках, я почала споживати їх менше. Також сподобалися знайомство з командами через Skype та гра з італійцями. Під час роботи в проекті в мене з’явилося багато друзів».

Проект стартував  02.07.2016.